Hogyan befolyásol mások véleménye?

Hogyan legyél az értékesítés bajnoka?
Hogyan legyél az értékesítés bajnoka?
Hogyan befolyásol mások véleménye?
Loading
/

Hogyan befolyásol mások véleménye?

“A vélemények fontosabbak számunkra, mint a valóságos élet, és hajlamosak vagyunk rá, hogy inkább higgyünk a szavaknak, mint a tényeknek.” Carl Jung szavai már sok évvel ezelőtt rávilágítottak arra, hogy milyen mélyen képes mások véleménye hatni ránk. De vajon mennyire befolyásol minket ez a döntéseinkben és hogyan tudod ezt úgy alkalmazni értékesítőként, hogy a javadra váljon? Ezeket a kérdéseket fogjuk több kutatáson és gyakorlati példán keresztül körbejárni.

Picture of Bartos Gábor
Bartos Gábor
10 év direkt értékesítésben eltöltött sikeres időszakot követően 2019-ben megalapítottam az MSC Training Group-ot, hogy támogassam az értékesítőket és vállalkozókat a csúcsteljesítmény elérésében. Meggyőződésem, hogy a sikerhez nem csak a magas szintű szakmai tudás, hanem a helyes mentalitás kialakítása is szükséges, amely példamutató értékesítői és vállalkozói közösséget teremt.
Hogyan legyél az értékesítés bajnoka?
Hogyan legyél az értékesítés bajnoka?
A legkisebb ellenállás, ami elad
Loading
/

A döntéshozatali folyamatok mögött húzódik egy olyan általános törvény, ami a természetben, a fizikában és egy üzleti tárgyaláson is ugyanúgy működik. Hány megbeszélésed csúszhatott el ezen az egyetlen dolgon? 

Hogyan legyél az értékesítés bajnoka?
Hogyan legyél az értékesítés bajnoka?
Hamis emlékek - Ezért kapsz elutasítást!
Loading
/

Döntési helyzetben az agyunk felkutat minden hasonló információt és emléket. De mi történik, ha egy olyan emlékre bukkan, ami meg sem történt? Vagy ha egyszerűen fél információt talál, ami nem felel meg a valóságnak? Ebben az esetben könnyen lehet elutasítás a vége, de hogy eshet ez meg, arról fogunk beszélni ebben az epizódban.

Hogyan legyél az értékesítés bajnoka?
Hogyan legyél az értékesítés bajnoka?
Adj el még valamit!
Loading
/

A hatékonyságot több nézőpontból is mérhetjük az értékesítésben, az egyik ilyen a szerződések értéke és az arra való törekvés, hogy az adott helyzethez mérten a legnagyobb értékkel zárjuk a megbeszéléseket. Te vajon a legtöbbet hozod ki magadból ezen a téren? Valóban mindig a legnagyobb értékű megrendeléssel távozol, vagy érezted már úgy, hogy bizony többet is kihozhattál volna magadból? Ma ezt a kérdést fogjuk körbejárni, és egy rettenetesen egyszerű dolgot fogunk az eddigiekhez hasonlóan tudományos és pszichológiai oldalról megközelíteni.